3 januari

22:05 (tisdag)
vi fick ringa efter ambulansen straxt efter 22:00 igår kväll. så rädd som jag var då har jag aldrig varit i hela mitt liv!!! :( mamma följde med in i ambulansen medans jag stannade hemma och ringde släkten. det blev inte många timmars sömn. jag försökte sysselsätta mig så gott jag kunde inatt utan att bli helt jävla förstörd, lyckades tillslut somna två timmar på morgonen! nu mår pappa efter omständigheterna bra. jag, mamma och farbror åkte in och hälsade på honom ikväll och ska även in en liten stund på morgonen imorgon. han måste stanna kvar på sjukhuset i 4-5 dagar för observation men förhoppningsvis kommer han hem till helgen. nu ska jag försöka sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0