31 mars

13:42 (lördag)


fina tina...

vilken fantastiskt rolig kväll det blev igår och det var mycket tack vare tina - my honey. åh vad jag tycker om dig gumman. vi har alltid så roligt tillsammans. vi är verkligen ett bra team du och jag ;D jag är så glad att vi lärt känna varandra! <3

igår beställde jag två ÖL ute på krogen. haha. HALLÅ? jag dricker inte ens öl.
det kanske är dags att lägga undan den där cidern jag alltid haft i handen i tio års tid nu ;D

igår fick jag agera fotograf åt två söta tjejer som satt bakom mig på bussen påväg in mot stan.
dom fick inte till några bra bilder så dom frågade mig. jag hoppas jag gjorde någon nytta och att någon blev bra ;D

nu är det dags att bestämma vad jag ska äta idag.
ikväll ska jag till dana.

herregud - det är STORM ute.

- jag önskar jag var i stockholm idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0