äggula

jag var uttråkad och jag kände att jag var tvungen att testa det här med äggula i håret! jag har ju hört att det ska vara bra eftersom ägg innehåller mycket protein. så ja. nu har jag suttit med det i en kvart och sköljt ur det... och vet ni vad? jag tror det fungerar! håret känns fräscht och det blir verkligen GLANSIGT! annars är olivolja bra men det missfärgar gärna ett blont hår så det har jag inte vågat göra. jag vill inte gå runt med grönt hår... sen är ju öl ett hett tips för håret eftersom det innehåller mycket b-vitamin. det har jag dock inte testat... än... ;D


Kommentarer
Postat av: sara

du kan använda mandelolja på blont hår istället :) jag testade ägg, men missade att man bara skulle ha gulan i.. blev sanslöst klippigt och tog evigheter att tvätta ur!

2012-04-19 @ 17:45:45
URL: http://eyedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0