15 november

VÄRLDEN HAR BLIVIT GALEN! zlatan gör mål och helvetet brakar loss! jag tycker det är så löjligt och fel. jag skulle kunna göra ett långt inlägg om det här för ju mer jag tänker på det dessto argare blir jag! fotbollskåta höjer idrotten till skyarna och visst får de skriva om det om de vill men skriv då om all sport LIKA MYCKET! men nej det går inte eftersom många (nu säger jag inte alla som skriver och arbetar inom sporten) tycker resten av resterande idrotter är ganska ointressant och lämnar media utanför. det får vi som inte håller med dem faktiskt lida för.. vad gör fotbollen så speciell? det här irriterar mig så sjukt mycket...
 
det står mer om zlatan och hans bedrift igår (killen skjuter in lite bollar i mål) än vad det gjorde när vi fick ett OSsilver i fälttävlan iår!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja, jag håller med dig. Skitlöjligt!

Hör av dig plz, är lite ledsen här!

2012-11-18 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0