26 april

jag överlevde redovisningen idag och världens bästa veterinär i kalmar är nu hittad! nu slipper jag all den här oron som jag haft i två års tid, för nu vet jag ÄNTLIGEN orsaken till varför whiskey har haft röda ögon, svullna lymfkörtlar ont i tassarna osv - ALLERGI.. och detta har ingen av alla de andra jävla veterinärerna kunnat kläcka ur sig, inte ens nämnt, utan istället pratat om cancer och hans moster.. så mycket pengar och mediciner jag fått lägga ut på...ingenting! ÅH jag är så arg och lättad på samma gång.. jag var hos en annan veterinär för bara några dagar sen och hur i helvete kan man då missat hans kraftiga öroninflammation OCH svampen mellan tassarna? han har gått runt och haft ont precis överallt och ingen jävel säger något!!! det här är så sjukt! så mycket lidande mitt lilla gos har fått stå ut med bara för att veterinärerna inte har kunnat sitt jobb..sådana här stora misstag får bara inte ske! från och med nu kommer ingen annan veterinär än Bart i närheten av whiskey.
hardcore superstar ikväll!
vad vore jag utan dina andetag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0