14 augusti

jag satt på jobbet och ritade med barnen idag.. jag funderar på om jag skulle satsa på konstnärsyrket istället? ;D

Kalmar stadsfest torsdag-lördag är nu förbi och det enda bandet jag såg var martin berglund och stödorkestern. Kalmars stoltheter fer sure! allt annat som var där gav mig inget jag kan kalla för kärt liveframträdande.
tack tina och marina för en fin helg och att ni fick mig tänka på annat ibland!

tina & me
tidig morgon på bygga i kalmar... vi har sveriges vackraste slott! <3 
staden håller på att vakna till liv igen...vattentornet och stationen i bakgrunden...
igår var kiropraktorn på ett återbesök i stallet. två timmar försenad men han kom endå! allt såg ut som det skulle för fantom.så himla skönt! men däremot är det dags för ny sadelutprovning eftersom han förändrat ryggen sen han kom till mig och fått mer ryggmuskler så sadeln jag köpte för en månad sen sitter inte bra längre och behöver bytas ut!
fantom...

kiropraktorn håller på att "knäcka ryggen" på golden...
börjes i tingsryd för några veckor sedan med emelie, ulla och jenny gav detta. Jag tror bannemejj jag fick med mig halva hästbutiken hem - schabrak, sadelgjord, stigbyglar, stigläder, träns bett, benskydd, ridbyxor, ridskor, sadeltvål, ryktlåda, reflexer, ryktborstar, svampar, martingal.... men trevligt var det och fin blir han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0