30 mars

HÄNDELSE 1.
innea, mikael och jag står och dansar på ett FULLSATT olearys. jag ser att två tjejer står och tittar på mig, efter en stund kommer de fram och den ena frågar lite blygt om hennes kompis skulle kunna få ta ett kort på oss två ihop och visar mig hennes kamera. jag tittar på henne förvånat och undrar då såklart VARFÖR DÅ? hon säger något jag inte hör och jag ser ännu mer förvånande på henne sen säger hennes kompis någonting till henne och de går iväg.. :S och där stod jag kvar och undrade vad som hände...
HÄNDELSE 2.
två tjejer ställer sig och börjar dansa bredvid oss och är allmänt jobbiga.. jag blir irriterad och puttar tillbaks mot ena tjejen som blir sur och puttar ännu hårdare tillbaks. okej jag orkar inte bråka och låter det vara och vi flyttar oss lite längre bort. de två andra tjejerna fortsätter dansa och fortsätter dryga och putta på folk då en tjej tänder till och det blir VÄRLDENS CATFIGHT på mitten av dansgolvet och såklart råkar jag hamna emellan och får en smäll på läppen. DJn får tillslut stänga av musiken och vakterna rusar dit och får lyfta ut tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0