15 maj

 jenny och jag åkte till stallet idag på morgonen där vi gick på promenad med hundarna och lilla viktor i vagn.
måste erkänna att jag var lite orolig när vi gick där i skogen med tanke på att det setts ett par tre vargar i närheten. sen tog vi ut resan och golden på en liten skrittrunda i vårsolen
 
nu är resan och golden 100% trafiksäkra men man kan aldrig vara säker eftersom det är levande djur, så man saktar väl för fan ner när man ser häst och ryttare på vägen, eller vill man ha en 600kg´s häst över sig?
stora lastbilar och har en förkärlek till det här med att lägga sig på gasen istället.
-  tänk er att möta en lastbil på den här vägen. speciellt spännande blir det ju när de dyker upp i kurvorna! ;D
 
hemma hos mina föräldrar med en trött tuss i knät.
nu har jag både gjort fint på altanen, tvättat utemöblerna och klippt gräset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0