17 maj

16:28 (fredag)
vilken bra dag det blev. gästföreläsaren vi hade idag var awesome. mer sånt. vad mycket intressantare och lärorikare det hade varit om vi bara fått sånt besök. förskollärare som verkligen berättar om och hur det är att jobba på förskola och kommer med bra tips och ideér. jag satt som en svamp och bara sög in allt hon sa istället för att sitta och halvsova till någon såkallad professor och författare som pratar om Piaget, Freud och onödiga begrepp vi inte har någon som helst användning för. ZzZzz..
 
det kom fram en lärare till mig idag och undrade om det var jag som var med i kalmarposten för någon vecka sen och där stod jag och tittade på honom som ett frågetecken.. hm!  jag tycker jag borde vetat om detta isåfall.. någon som sett? annars skulle jag gärna vilja veta vem som är lik mig i kalmar?
 
idag redovisade jag och min grupp vårt skuggspel vi jobbat med. - den förbjudna skogen. roligt att allt filmades och att vi även fick se de andra gruppernas arbeten.
 
den här dagen har gett mycket skratt!
 
nu ska jag beställa biljett till malmö.
 
17:30
årets första myggbett är fixat och nu sitter jag ute på balkongen och torkar håret <3
välkommen sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0