23 maj

23 maj och vi har vår sista föreläsning på två timmar innan vi tar ledig för sommaren. Ja vad gör jag då? Jo FÖRSOVER MIG! Ställde kl. 07:00 igår och visst ringde den. Men jag ”ska bara” ligga kvar fem minuter till och vaknar efter drygt två timmar.. jag hatar stress! märker att whiskey inte mått så bra under natten vilket visar sig både framför tvn, i hallen och köket. En halvtimme tills vi börjar och väljer då att duschen får jag ta när jag kommer hem, på med lite kläder och ut med hunden. Hittar varken jacka eller nycklar. (är expert på det här med att lägga saker så jag inte hittar dem ) inte så konstigt eftersom jag hängt upp jackan på.. toaletten? :O slutar med att jag drar iväg utan frukost = Jag blir sur och kan inte fungera normalt. Pricken över i.et, mitt batteriet på mobilen=noll. förstår ni hur många gånger den räddat mig under de här timtals långa, plågsamma föreläsningarna vi haft?

Men jag kommer hem tillslut och dagen lyckas vända till det bättre. Tack och lov! MAT och lite kladdkaka för att fira gjorde gott!

Känns bra och sjukt konstigt att säga att jag nu har SOMMARLOV! Nanana. ( sista hemtentan 5.e-7.e)

nu ska jag bara njuta av ledigheten…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0