27 november

coming up:
1 december - stockholm - placebo
22 februari - stockholm - 30 seconds to mars
14 mars - göteborg-  BSB ^_^
___________________________________________________________________
 
saker ni inte visste om mig..
jag har haft designdrömmar sedan jag var liten.
jag kan ha noll självdisiplin och framförhållning och det verkar bli värre med åren;)
kvällsmänniska
kan äta lax som godis
tror på ufos
ogillar att vara ensam och försöker jämt ha människor runtomkring mig
blev alltid utvald som lucia både i skolan och på ridskolan i mina yngre dagar
förstår fortfarande inte hur jag fick G i matematik
ogillar förändringar
undviker hissar så gott det går.
folk trodde att mamma färgade mitt hår eftersom jag var så vithårig som liten
älskar att diska hos andra
gillar inte att vi exprimenterar med våra könsroller
VET att det spökar på jobbet..
jag undviker a-brunnar (något som sitter kvar sen mellanstadiet)
gillar inte vart världen är påväg.. 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Varför gillar du inte att vi expreminterar med våra könsroller då? Hur menar du?

2013-12-16 @ 00:32:16
URL: http://www.nattstad.se/blickafram%C3%A5t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0