9 september

i lördags var det releasfest för martin berglund & stödorkestern på daltons, då även fina dalaplan spelade.. 
stort tack till världens bästa martin berglund & stödorkestern för att ni trodde på mig i lördags när vi kom dit och fixade in oss endå., biljetterna är fortfarande borta.. men vilken fin kväll det blev.. och skivan är fantastisk!
 
idag åkte jag till berga och hälsade på och intervjuade min kära förskola eftersom vi hade fältstudiedag. det kändes lite vemodigt att komma tillbaks och inse att mina femåringarna jag var hos inte längre var kvar eftersom de nu börjat förskoleklass, men det var väldigt roligt att få intervjua de andra barnen...i november går vi ut igen men då blir det inte på en femårsavdelning utan då ska jag få gosa med små gulliga ettåringar i hela fem veckor.
 
idag öste jag på lite extra med fantom i skogen och lät han sträcka ut. vilken jävla känsla han ger, där kan vi snacka hästkrafter!
 
..och ikväll höll jag på att ramla ur soffan när jag fick se ett gammalt ex till mig dyka upp i ensam mamma söker, haha nu måste jag ju följa programmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0