ULLARED

och så bar det iväg med jenny och emelie. första lördagen efter löning(!!!)
kommer dit och KAOS! galna människor och vagnar precis överallt! vi delade på oss och bestämde oss för att mötas upp efter en stund eftersom det hade varit helt omöjligt att både hålla reda på varandra och hitta någonting överhuvudtaget. behöver jag nämna att jag virrade bort mig totalt.. jag hade absolut ingen aning om vart jag var, vart jag skulle, i vilket håll jag skulle gå för att hitta tillbaks till de andra och vår mötesplats. som tur var fann jag en kvarlämnad karta i min vagn på hela stället och utan den hade jag inte gått en meter kan jag säga! sen kunde jag vandra iväg fritt och veta ungefär vart jag var utan att känna mig helt borttappad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0