2 april

Sadelutprovaren var här igår och om ryggen inte blir bättre inom den närmsta tiden får han åka in till kliniken och röntgas..
dessutom tyckte hon det var jättebra att han inte får något kraftfoder överhuvudtaget längre. så himla skönt att höra! och som sagt, det är min häst och mitt beslut! sen dem som tycker det är "tokigt" får stå för dem! jag vet i alla fall att jag gör det rätta och jag har pratat med såå många hästkunniga människor om det här som håller med och som blir förvånade över och undrar varför han fått det innan..? jag skulle inte säga något om det var tävlingshästar.. i vissa fall kan det faktiskt göra mer skada än nytta.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0