.


09:28

godmorgon!
skönt att äntligen fått lite jobb igen!
08:00-17:30. stängning igår!
11:00-16.00 idag!
frukost-time! :)
puss!
______________
16:45
hemma nu!
det har varit en bra dag! riktiga charmtroll till ungar! ;)
ska jobba resten av veckan också! wii
nu ska jag göra pannkakor. har ingen hallonsylt
så det får bli med socker och glass istället! :)
19:00
mitt liv går som en jävla bergochdalbana
varför kan jag inte alltid få åka i uppförsbacke?
ta mig aldrig ner!

fick tacka nej till ett helgjobb den 4:e 5:e 6:e :(
då jag är i stockholm..

1 månad kvar till julafton!
nu ska jag ta och äta mina två SURA clementiner. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, de va mumma :D

2009-11-25 @ 20:32:27
URL: http://emsiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0