lista

HAR DU VARIT MED I EN RÄTTEGÅNG?
jag har tittat på några stycken
VAD ÄR DET DYRASTE DU ÄGER?
Whiskey kostade 18.000:- men fick honom lite billigare
ÄR DU POLARE MED GRANNARNA?
haha nä det kan jag inte påstå
HAR DU VARIT PÅ STRANDEN?
ja men nu är det HÖST! :(
HUR BRA ÄR DIN SYN?
jag ser det jag vill se :P
SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT SIMMA MED HAJAR?
nej men däremot med delfin och späckhuggare!
VILKET ÄR DET BÄSTA BRÖLLOP DU VARIT PÅ?
malin och kalles. var väldigt fint, bra och trevligt
VAD VAR DEN SENASTE DRÖMMEN DU MINNS?
jag sprang runt på hulstsfredsfestivalen
VEM ÄR DEN SENASTE KÄNDISEN DU TOG PÅ?
dregen kanske. hahah. eller världens äldsta bank kanske?
VAD ÄR DET FÖRSTA DU GÖR PÅ MORGONEN?
hänger i badrummet
OM DU VANN PÅ LOTTO, VAD ÄR DET FÖRSTA DU SKULLE KÖPA?
en HÄST!
HAR NÅGON BERÄTTAT EN HEMLIGHET FÖR DIG DEN HÄR VECKAN?
ja
VILKEN ÄR DIN FAVORITATTRAKTION PÅ ETT NÖJESFÄLT?

balder och kanonen. men blir ganska tråkiga efter ett tag. hangover var speciell :P
ÄGER DU NÅGRA BAND-T-SHIRTS?
ja flera stycken
SOVER DU PÅ SIDA, MAGE ELLER RYGG?
alla möjliga sätt utom på mage
TYCKER DU OM ATT KRAMA FOLK?
jag kramar människor jag tycker om
ÄR DU KRÄSEN?
JA!!!
VILKEN ÄR DIN FAVORITKARAKTÄR I STAR WARS?
ser jag ut att gilla star wars...?
STÖR DET DIG OM NÅGON SÄGER ATT DE SKA RINGA, MEN INTE GÖR DET?
ja det gör det väl
SKULLE DU NÅGONSIN KUNNA TÄNKA DIG ATT DEJTA NÅGON MED MYCKET TATTUERINGAR?
MUMS på det
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT?
nötter, färska tomater, katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0