måndag

måndag idag men det har väl mest känts som söndag eller nåt. har inte sovit så bra inatt, orkade inte ta ut linserna så jag vaknade runt 03.00 och låg och väntade på att jag skulle orka stiga upp ur sängen, gå ut i hallen och hämta min väska där linserna låg. låg och blinkade i några minuter sen minns jag bara att mobilen ringde och klockan var 08.00. jippie. på med kläderna, slängde i min lite frukost + två koppar kaffe sen trampade jag iväg på cykeln mot frissören. charlotte jobbade där idag, min gamla ridkompis ^^ hon är så duktig och jag blev grymt nöjd!

svininfluensan har tydligen kommit till kalmar län. men exakt vart ville dom inte tala om. och VARFÖR INTE undrar jag då? sånt trams! skönt att jag tagit sprutan iallafall, hoppas den har börjat verka :S

STOCKHOLM torsdag - söndag! ^______^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0