nu har jag fått svininfluensa! :D

13:30
okej! nu har jag fått svininfluensasprutan! jag har alltså fått en liiten dos av svininfluensa insprutad i min arm. det känns obehagligt men sprutan kändes absolut ingening! nu sitter jag och väntar på biverkningar! :S
--
ca 1½ timme efter började jag känna stickningar och dromningar i två av mina vänstra fingrar, fick frossa så jag kröp ner i sängen med en stor jacka på mig, sov till klockan 20:00 och vaknar med ont i armen. känns som jag har en ordentlig träningsvärk i vänster arm! det roliga är att i höger arm har jag riktig träningsvärk, från ridningen igår så jag känner mig lite smått handikappad! haha. nu ska jag äta upp min clementin och så tror jag att jag behåller min jacka på inatt! ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0