PLACEBO- Stockholm - Annexet - 091113

kl. 13:09 tog jag tåget från kalmar till växjö där jag mötte upp dana på stationen. vi bytte buss i jönköping och höll knappt på att komma med. fem minuter mellan bytet och vi stod och väntade på FEL ställe! ;P det slutade med att vi fick SPRINGA till bussfan från helvetet, bah TJENA! kommer in och nästan inte en enda sittplats ledig! ÅH jag hatar sånt! och så sitter det en liten tjej längst bak, säkert med svininfluensa så som hon hostade! hon smittade ner oss andra, för i slutet hade både jag och 25 % av bussen också fått hosta! buhu! ;( 1½ timme kvar till stockholm och jag och dana får DAMP! knäpptyst på bussen förutom vi två och så han sätet framför oss som lyssnade på nåt techno/trance på högsta volym så vi hade lite disco bakom! ;D vet nån av er hur man böjer få? få, färre... och sen då? vi satt och diskuterade i jag vet inte hur länge! HAHA! dana envisas med att det heter färst..men HALLÅ? det låter helt sjukt, har inte kollat google än ;D nån som vet? kommer fram till stockholm där adde kommer och hämtar oss. får en liten guidetour i natten påväg mot lidingö.

den efterlängtade fredagen den 13:e är här och dags för PLACEBO igen! är vid annexet runt 18:30, tränger oss före MASSA människor och kommer hyffsat långt fram, vi är kissnödiga som fan men ignorerar. efter dom två förbanden tror jag att jag ska DÖ! fyfaaan min mage! HAHA! men känner att jag inte vill lämna min plats för dit lär jag inte komma igen.. så jag håller mig! >< PLACEBO går på och är lika underbara som vanligt! tack som fan! ni kan ju gissa vart vi springer efter spelningen! ^_^ träffar CK utanför. tyvärr blir det ingen fest för oss eller jo, tog en cider på nåt ställe sen hem och sov.

lördagen spenderades på stan, som vanligt! på kvällen blev det god middag och fotboll. ingen fest för oss ikväll även om CK skrev upp oss på gästlistan på Metro där han skulle spela skivor! jag var PEPP som tusan men inte dom andra så vi stannade hemma och jag blev sur! inte så ofta man är i stockholm dåvaaa! :) får ta igen allt när jag kommer tillbaks den 4:e dec!

hemresan gick bra.
____________________________

steve forrest (trummis i Placebo) mailade mig för någon dag sen.
trevlig kille. hoppas dom kommer tillbaks snart igen...puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0