svininfluensasprutan!

21:51
imorgon ska jag ta SVININFLUENSASPRUTAN! duktigt nervös är jag. det känns inget bra det här. även om jag hellre tar den än låter bli. ge mig feber och ont i armen bara jag inte får influensan och dör! gah!

idag höll jag på att ramla av stora plexus. woho! han blev lite glad efter galoppen och började studsa. jag tappade båda stigbyglarna och höll på att glida av. som tur var höll jag mig kvar, det är ju en bit ner om man säger så! ;D

23:13
CHIPS! ge mig CHIPS! jag är så jävla sugen!
mwhaaah! jag får väl stå och ställa mig och göra egna potatischips vid spisen
men det är inte lika gott! buhu! :(

¤ får inte glömma bort att beställa tid hos frisören imorgon!
nu ska jag krypa ner i badkaret! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0