fram&tillbaks

14:44
usch så tidigt jag steg upp idag. är inte van. klädde på mig, åt frukost sen ut i kylan. lämnade lite papper som skulle skriva på, osv. sen gick jag ut med whiskey i 2 timmar, supermysigt. gick upp till stallet, fixade tre boxar sen hem igen. nu väntar jag bara på att jenny ska sluta jobba så att vi kan åka upp till stallet och rida. igår såg vi dom där små vildsvinsungarna igen..megasöta! längtar till lördag! PARTIE! ^_^

p: vad lyssnar du på?
jag: backstreet boys
p: haha har inte du vuxit ifrån dom?
jag: eh? *tittar konstigt på*
p: dom lyssnade du ju på för tio år sen!
jag: oO?

 

 

kan man verkligen växa ifrån musik?
- jag kommer lyssna på BSB även när jag är hundra!

 

WALK WITH ME, AND MAYBE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0