hjälp!

klockan 04:30 vaknar jag av att det ringer på ytterdörren! jag flyger upp som ett skott! whiskey springer runt och skäller och morrar som en idiot. jag blir livrädd! hör rösten av en man som har ont och vill ha ambulans! jag tror förstås det är en fyllehund som svamlar och har virrat bort sig. hur eller hur får han komma in. det kommer fram att han varit hos en vän på kvällen och börjat cykla hem då han ramlat av cykeln och antagligen brutit ett revben, han hade då gått runt i timmar utan att bli insläppt nånstans. jag bor granne med ett ålderdomshem men där hade dom inte velat släppa in honom utan då ringt polisen som staplar in hit mitt i natten och börjar förhöra den stackars gubben. haha! det var ett litet kul samtal dom fick till! XD tillslut kom ambulansen och hämtade honom! usch stackarn, jag tyckte så synd om honom...att bli tagen för att vara alkoholist när han inte druckit en droppe utan bara hade så ont...


det här är MUMS!
stockholm förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0