1 april

23:05
yey! ny månad och ett steg närmare sommaren.

DAGENS HÄNDELSE: jobbade 09:00-15:00 egentligen skulle jag jobbat till 16:45 men vi hade så lite barn så jag fick sluta tidigare. väntade på bussen en timme och under tiden låg jag uppe på övervåningen på jobbet och hittade en gammal hästtidnng jag låg och läste i soffan. tog bussen hem, klev av och rakt in i bilen och upp IGEN till samma ställe för att hämta mamma som slutade precis när jag trodde att jag inte behövde åka mer rullande hjul.
DAGENS PLANER: dagen är snart slut. städa?
DAGENS LÅT: nick carter och jennifer paige - beautiful lie <3
DAGENS GULLIGASTE: dom små påskkärringarna på jobbet

HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT: 5½ kanske
VAD LIGGER NEDANFÖR DIN SÄNG: en jävla massa tidningar
VAD GÖR DU NU: pratar med helene på msn :D
VEM VILL DU TRÄFFA NU: helene :D
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: sveriges värsta bilförare

GER DU PENGAR TILL LODISAR:
nej
VAD HAR DU ÄTIT IDAG: fiskgratäng, pommes och kyckling
VARFÖR BLEV DU LEDSEN SENAST DU VAR DET: mest besviken tror jag. varför behöver jag inte gå in på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0