20 april

20:16
att få massa komplimanger på jobbet är fan inte fel alltså. haha ja jävlar! ;D
_________

sätt de gamla i fängelse och de kriminella på äldreboenden! så får de gamla möjlighet till bad, hobbies och utevistelser. ingen kan stjäla ifrån dem och de får pengar istället för att betala. de kriminella kan få kall mat, vara helt ensamma, få lyset släkt klockan 20:00 och bada 1 gång i veckan! (max)
_________

21:46
ser att vännerna sitter och skriver på facebook att det snöar men HALLÅ såklart det inte gör tänker jag och tittar ut genom fönstret och vad får jag se? jag fick jävlar en CHOCK! jag trodde allvarligt att våren var här för att stanna men se på fan vad fel man kan ha! ÅÅÅHHH!!! :( INTE OKEJ!!! :(


Kommentarer
Postat av: dana

hum...det e så jäkla orättvist att folk som inte vet ett skit om äldrevården klagar å jämför det med fängelse, eller att det skulle va bättre än fängelse!!! tycker de (flesta) som jobbar på äldreboende är hjältar!...att sätta gamla i fängelse å kriminella på älderboende är inte ens relevant att snacka om för man kan inte jämföra en gammal sjuk människa som inte klarar av ens att gå på toa själv med en kriminell fysiskt frisk person...hylla de som som jobbar på äldreboende istället för att gå med i sådana där grupper på FB...för indirekt är det de som som blir överösta med skit från samhället!!!

2010-04-24 @ 13:45:08
URL: http://suckersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0