12 augusti

20:05
ett litet trasselsudd




hemma efter ett litet trevligt besök i karlskrona. nu har jag fått se sailet 2010, blivit hög på redbull och fikat lite. det var trevligt att träffa dig igen och tack för kaffet snygging! :* nuuuuuu har jag skrapat i mig en massa pommes och en halv pizza. dags för att åka ner till karlskrona, igeeeen och se royal republic! haha ja jävlar vilket åkande! fem timmars lång färd på rullande hjul på en dag är inte illa. tummen upp! ha en fin torsdag!

tack för igår vännen. jag har alltid lika skoj med dej! vi kör en repris snart <3

23:59
heeemma från karlskrona, igen ja! royal republic gjorde ännu en fin spelning!

01:38
åh det är såå varmt! JAG KAN INTE SOVA and i know why...men jag får försöka iallafall! :( NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0