17 augusti

15:16
håller tummarna för att det inte ska börja regna nu så vi kan rida upp till ridhuset!

23:49
jenny skulle vara i stallet lite efter fem eftersom hon inte slutade jobbet förrens vid halv så jag åkte upp till stallet vid fyra tiden, satte på radion, gick runt och sjöng lite och hann med att mockade tre boxar, gick och hämtade resan i hagen, fick en STÖT av elen, *AJJ* ryktade av henne och hann precis lägga på sadeln lagom till jenny och libra kom :D sen bar det upp och iväg till ridhuset för att hoppa några småhinder... jenny tog cykeln och kopplet med hunden i ena handen och jag red resan.


framme i paddocken! resan pigg och glad!


EHE jag och res derilicta.




haha jag och resan. inte lätt att hoppa i dressyrsadel..
hon har en förkärlek till att hoppa av alldeleees för tidigt ibland... ;)




libra satt vid träden och tittade på...


sen kom det en katt.... hunden blev arg och katten försvann! ;D


jenny och resan.
men som sagt, bättre att hoppa av för tidigt än fösent! ;D




jenny och resan


jenny och resan.


sen begav vi oss hemåt efter ett par minst sagt roliga timmar i paddocken, jag på resan och jenny på cykeln. oj vad vi skrattade. vi hördes nog flera mil! ;D vi var tvungna att hoppa små pyttemegasmå hinder eftersom man hade NOLL stöd i den sadeln. lite synd var det för resan hoppas SÅÅ mycket bättre när det är högre hinder ;D;D;D så nästa gång tar vi HOPPsadeln! ;D;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0