100113

10:02
steg upp tidigt idag för att titta på nyhetsmorgon där 69 eyes spelade. eller jag blev väl mer eller mindre upptvingad :P tack för den. hihi. åh jag vill se dom i göteboorg -_- satte på kaffe och kröp ihop i mitt täcke framför tv.n. bra start på dagen :* nu är jag fit for fight. ridning står härnäst på schemat.

15:35
kommit hem efter en såå rolig dag i stallet med jenny. först red vi golden och plexus en liten runda sen fick jenny prova på att åka pulka efter resan. fort gick det och vi höll på att dö i skrattattacker!

23:43

GE MIG VÅR NU!
det här var en bra dag. var hunvakt åt Broka i två dagar så vi gick lite drygt två mil under dom dagarna.
från kalmargrillen ;) till svinö till skällby till ängö till in till stan osv osv osv osv osv osv osv :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0