23 juni

PIER PRESSURE 2010!

vi kom fram till ett REGNINGT göteborg vid 12:00 efter 5 timmar och fyra tågbyten senare. gick lite på nordstan, åt och chekkade läget. fanns roliga färger överallt att skratta åt! hahahaha ååhh :P tog taxi till hotellet, fick även en liten gratis guidetur av taximannen, det tackar vi för! ;D kom fram, gjorde oss iordning och gick till festivalen lagom tills det slutat regna.





titta lite på the sounds. haha så tjurig :P

30 seconds to mars, ja vad ska man säga, saknar ord! en av dom roligaste spelningarna ever! sånt tryck på publiken!!!







jag befann mig åter i himlen när ville valo äntrade scenen. åh vad jag fick kämpa med tårarna under hela spelningen... den mannen gör mig KNÄSVAG!!! blev en fin avslutning på kvällen <3 thanks for the setlist! :P


hela resan blev så fantastiskt bra. TACK tjejer! :D
nu längtar jag till den 7e juli då det är dags för 30 seconds to mars på hultsfredsfestivalen. wiie:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0