HULTSFRED KONKURS!

FYFAAN jag är så jävla BESVIKEN , ARG och LEDSEN! hultsfredsfestivalen är INSTÄLLT! förmodligen konkurs! vilka jävla idioter! satsa på lite färre band, som drar publik och inte tusen små jävla failband som ingen bryr sig om och kanske två, tre scener istället för hundra och en eller möjligtvis två dagar istället. trodde det va ett skämt första gången jag läste det och satt säkert och läste om samma mening tre gånger till! ringde till dana och grät. har gått runt och sett fram emot den 7 juli så länge nu! några pengar lär man väl inte få tillbaks heller!  får trösta mig med att jag inte är ensam om att vara ledsen...... ;(


åh ska upp 05:00 imorgon. kommer inte klara av det här... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0