1 mars

1 mars

varför går ALLTID helgen så himla fort?
i fredags satt jag uppe mitt i natten och grät när tjejerna vann OS medalj i curling.
i lördags blev det en liten utgång.
fick höra av några randoms att jag var lik maja i the hives! oO
lite halvsmart kommentar.

-------------------------------------------------------

00:12
jag och jenny kommer till stallet en dag i förra veckan. går in i hagen och ropar som tokar. inga hästar. ropar lite till. inga hästar. busvislar. fortfarande inga hästar. lägger ut mat. nä. vi hade ingen som helst lust att börja gå och leta häst i en halvmetersnöhage. men det var precis vad vi fick göra. det tog ca en halvtimme att få in hästarna! :D
jenny och MYCKET snö

haha vad gör du? ;D


DÄR borta står dom!!!


plexus kommer och hälsar


vi fick pausa flera ggr för att inte få hjärtinfarkt.

Kommentarer
Postat av: Viking

skrattar. de där såg ut som en riktig utmaning haha

2010-03-12 @ 07:34:20
URL: http://insaneideas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0