2 mars

16:28
ringde och beställde tid hos läkaren idag. egentligen hade jag velat kommit upp idag men jag fick en tid nästa torsdag. lillfingret har fortfarande inte blivit bra sen jag klämde den i stalldörren lite innan jul. den är fortfarande sne och jag kan inte stöta mot någonting förrens det gör ont plus att den forfarande är helt avdomnad på sidan. dumt av mig att jag inte gick upp till läkaren direkt men jag trodde ju att det skulle gå om! :(

SOOOOOLEN har äntligen börjat komma fram och smällta bort all äcklig snö. åh börjar få vårkänslor! det var på tiden! hihi. snart kanske man kan börja gå utan jacka! eller nä, men med vårjacka iallafall.

på tordag ska jag till frisören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0