22 mars

16:59
måndag igen och jag jobbar hela veckan, förutom på fredag som det ser ut nu! blev en mycket lyckad och rolig helg. utgång i kalmar i fredags och utgång i växjö i lördags. ganska tomt på både KM och the rock men dessto mer inne på o´learys. tog tåget till växjö dagen efter och var i växjö lite efter 18:00.. lite förfest hos dana sen blev det kalabalik. det är ett sånt ställe man bara inte kan ha tråkigt på, HAHA! tror vi hade pratat och hälsat på dom flesta människorna där innan vi gick hem.. ;D

18:40
FAN jag MÅSTE åka in till stan ikväll :( ORKAAA!!!! där sket sig min sovmorgon imorgon. måste vara på trafikskolan vid 09:00 innan jag börjar jobbet

18:56

jag får min härliga sovmorgon iallafall. jag åker in en snabbis på torsdag istället innan jag börjar jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0