18 november

23:38
hahahahahahaha msn<3
jag fick nyss några stycken FAILmeddelande på msn skickade till mig att två randoms.
sluta upp med sånt, ni skämmer ut er själva! jag skrattar ihjäl mig! dagens LOL på den va!

livet är bara liiite jobbigt just nu!
vad vill jag? hur gör jag? ska jag...?
...våga chansa...?
___
hade tid hos frisören idag. EHE dom skicka hem mig! ;D dom tyckte jag skulle vänta lite och låta mitt hår vila nån månad eller två. och dom har ju iofs rätt. den 13 december, på LUCIA gör vi ett nyss försök!

HAHAHAHAHHAHA alltså ursäkta men grottmänniskomusik är faktiskt inte bra nånstans! jag LOLAR det också ikväll. tur jag inte är hemma den här helgen! ohmy.

nähe. jag börjar bli trött. dags att börja packa. det här kommer bli ett par tre bra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0