2 november

18:08
oj så många underbara kramar jag fått idag!

VHV walking Pictures, Images and Photos

 

20:48
var ute och gick en liten runda nyss. det är verkligen ett helvete när lyktstolparna försvinner och när jag inte ser någonting och då tar det verkligen hundra år för mig att komma några meter när det har regnat och det ligger mask på vägen. maskmaskmaaaask!!!!! :( ååååhååå, folk som såg mig undrade väl vad jag höll på med som gick och kryssade runt och samtidigt sa typ alla fula ord jag kunde..haha!
_______
NÄHE nu beställer jag tid hos frissan, igen! fan att jag aldrig lär från mina misstag! jag vet ju att jag kommer ångra miiig! jag sa, förra gången jag färgade mitt hår mörkt, svort dyrt och heligt, fast då var det iofs MÖRKT, att ALDRIG färga det mörkt igen, GAH! jag blir så trött! nu är jag där, igen och blablablaaa. jag skulle lyssnat på min frisööööööör! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0