23 november

16:40 (tisdag)
STOCKHOLM!
resan upp och hem från stockholm gick smärtfritt. jag sov mig mest igenom timmarna. kom fram där helene mötte mig på stationen, därefter åkte vi hem till solna där det hände lite, ja vad ska man säga, det är inte varje dag man är med om sånt! :P på lördagen blev det en runda på stan. hittade lite saker och åkte hem och gjorde oss iordning och drog igång förfesten och iväg till vampire lounge. mysigt ställe. lite som the rock i kalmar fast högre mysfaktor och högre medelålder fast med sämre musik:P hoppade på tunnelbanan igen, i vilken vi höll på att missa OCH klämmas ihjäl på :P. åh vad vi sprang. lyckat i högklackat. en sekund senare och jag hade stått där...SJÄLV! :( styrde till ambassadeur, där vi var förra året också då backstreet boys hade sin efterfest där. vildare trängsel till ett uteställe har jag aldrig varit med om. folk var som galna! har alltid sån tur för vi kom in ganska fort. hur lyckas vi lixom? ^_^v lala. där inne var det piratfest men vi kan väl säga såhär att det var all eyes on us...! ;D sjukaste jag varit med om. åkte hem 04:00 och sooooooooov. fantastiskt bra helg!



____
alltså det här årstiden gör mig TOKIG! :( jag hinner inte med allt jag vill göra. crap! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0