3 november

22:26
hoppsan, har precis lärt whiskey SKALL! kanske inte var det smartaste....

18:14

idag har det R E G N A T och det ordentligt! vi var ute nästan hela förmiddagen på jobbet och jag var som en dränkt katt när vi satte oss vid middagen, tror knappast det kan regna värre än vad det gjorde idag, HAHA! hade endå regnkläder och mössa på mig men det hjälpte ju inte! jag fick hem och byta kläder!:D såg ut som jag hade duschat. hihi. och sen iväg till nästa jobb! jobba aldrig med gammal lera, det är som klister, HAHA åh vad barnen skrattade, sen satt jag och ängnade större delen av tiden till att skrubba bort hundra ton av lila gegga både från bord och barn! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0