11 oktober

helgen var lyckad. i fredags var det 26 årsfest hos anna med maja, frida och haltis. vi satt och myste i soffan, drack, åt gott, skrattade massa och spelade spel! gick till harrys och dansade oss snurriga. där fick jag höra att jag såg ut som ett höstlöv (?) av någon random. men att jag skulle ta det som en komplimang! haha eh okej! ;D lånade ut min hårspray till några tjejer på toaletten för deras strumpbyxor hade gått sönder. men funkar det inte bättre med nagellack till det? ;D studsade vidare till o´learys. daaans all night long. tack för en lyckad kväll tjejer. det här måste vi göra om snart igen. det här var nog tusan en av dom roligaste kvällarna detta året alltså! :D

lördagen blev lugn. åkte hem för att gratta mamma på namnsdagen. åt grillplanka och blev mätt. sen in till stan igen för att kolla film :)

och promenad i höstsolen med sällskap en söndag är hur fint som helst.
_______________

som sagt, hoppet är det sista som överger människan....
snälla plexus, låt dina ben bära dig i många år till...
imorgon får vi veta...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0