15 oktober

16:29 (fredag)
äntligen helg! ikväll blir det lugn hemmakväll och lite kvällsgrillning. imorgon utgång!

23:45
ÅH jag hittar bara en av mina overknee, vart är den andra? nu har jag vänt ut och in på mina garderober två gånger men jag gör det inte en tredje. no way. jag kan ju inte gå runt med bara en. åhåjaja vilket problem!

jag pratade lite med helene idag, jag kanske åker upp till stockholm och hälsar på henne näst nästa helg. skulle vara så roligt för nu var det sådär ett tag sen jag träffade henne. saknar dej ju din tokfia. vill göra staden lite ostabil med dej nu ju, det är på tiden! tror stureplan saknar oss lite! ;D

imorgon åker jenny och hämtar hem sitt lilla föl. ska bli så roligt att äntligen få träffa den lilla killen på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0