17 oktober

15:45 (söndag)
så var det söndag igen. jag tycker veckorna bara flyger iväg. det börjar bli dags att leta julklappar för sjutton! det var en trevlig lördag igår. satt hemma hos dana och snackade skit! :P tog bussen in, en jääävligt försenad sån! vi stog i tjugo, observera tjugo minuter och stampade! inga gatlysen what so ever i hela byn och där stod vi och höll på att bli ihjälkörda och tagna av mördarskåpbilen! :( men oj så mycket bra musik alla fick höra på bussen sen! hihi. drog in till km en stund och nada folk ungefär. men dom som var där var jäkligt pratglada! haha. sen gick vi till the rock. hoppas han i baren blev glad av vår lilla lapp! haha. vi gjorde den såååå fin! ^^ ;D men han verkade ha tittat lite på den iallafall. två hardcore superstar låtar efter varandra lyckades det bli, alltid nåt! ;D åh vilken tur att jag inte tog kjol igår, fatta KALLT!!! :D jag hade nog frusit ihjäl annars. sen att jag råkade ta ut 4000:- istället för 400 är ju en annan sak. dumma atoumat som inte fattar vad avbryt är! -_-

nej nu skiter jag i det här.
ha det bra eller nåt.

23:15
följde med mange och jenny upp till stallet för att titta på deras nyinköpta lilla bäbisföl nu ikväll. ett sånt litet charmtroll alltså, såå grymt söööt var han! <3 kom hem och var stelfrusen, att ta mina håliga converse var ingen smart idé. så det fick bli att hoppa i badkaret och där låg jag kanske lite för länge men nu är jag varm och skön igen! hihi. en ny jobbdag imorgon så dags för sängen så jag säger gonatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0