20 oktober

18:59
oj redan onsdag. HALLÅ vad hände? måndagen bara sprang förbi. jobbade bara tre timmar då. vilket var helt okej. det var ganska intensiva timmar! åkte ner till karlskrona efter jobbet och fikade lite. himla trevligt. OCH lyktstolpar ska man hålla sig borta ifrån! ;D sen blev det tisdag och den dagen kan man väl mest sammanfatta med MAT! shiet vad mätt man blir på laxfilé på stekhuset! :D och jag åt upp allt! hihi ;D förutom tomaten i ugn och det äckliga som låg till väsnter, typ rotmos (?) ehe, det fick bli taxi hem för benen bar inte alltså! :D nu är det onsdag och varit ledig idag också, hihi. men imorgon och på fredag blir det allt lite jobb igen! tjo
______
ni som känner mig vet ju vilket stort fan jag är av johnny depp<3 så ni kan ju tänka er hur mycket jag vill se den här filmen. helst nu. tyvärr har den inte premiär än på ett tag! :( ÅÅHH! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0