24 oktober

22:29 (söndag)
har haft min första vita månad på hur länge som helst känns det som. det satt fint. igår satt jag hemma och hade lite filmkväll med mig själv. satt jag och grät till the notebook. jag har sett den tre gånger innan men det hjälps inte. den är såå fin och det gör lika ont i hjärtat varje gång. åååhhh :(

lala. jobb mån-tors. sen blir det lite marknad och en liten runda till växjö på fredag och definitivt SISTA kalabalik vare sig det blir fler eller inte. VAD SKA JAG KLÄ UT MIG TILL? vad händer på lördag? och söndag?

ÅH jag måste till frisören snart. tror det blir ett litet telefonsamtal dit imorgon!

S ö n d a g e n s P l a y l i s t:
- the pipettes - judy
- blink182 - i miss you
- strip music - 2.75
- broder daniel - sorrow
- miss sad uk - crack in the band
- rascal flatts - what hurts the most
- starlet suicide - try to break me
- lola barbershop - i dont want you
- elin sigvardsson - a person called she
- ville valo & nathalia avelon - summerwine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0