22 september

17:15 (onsdag)
sådärja! då var denna dagen snart slut. men slut menar jag att det snart blir mörkt :( har hunnit jobba, vilket var såå himla underbart myyyys. alltså dom barnen är så jävla underbara så man skulle nästan vilja ta med alla hem! vi åt mellanmål ute på filten i eftermiddags <3 kom hem och bytte om direkt upp till stallet och red. tog resan barbacka en liten runda. hon var pigg och glad som vanligt. nu tänkte jag äta lite spagetti&köttfärsås och sen slänga mig i duschen och gå en långpromenad med whiskey. ha en fin kväll!

21:25
en sak till bara.. till er 7-8 tonårskillar på mopeder som kör runt och typ förföljer mig när jag är ute och går.. låt mig vara! jag tycker faktiskt det är jääävligt irriterande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0