11 april

23:23 (måndag)

VILKEN FANTASTISKT HÄNDELSERIK OCH LYCKAD HELG DET BLEV!
efter jobbet i fredags tog jag mina grejer och åkte in till stan där det väntades utgång och ->HOFFMAESTRO<- jäääävlar vilken spelning dom gjorde. jag har aldrig varit på en så rolig spelning någonsin! helt sinnesjukt! det var fullt ös medvetslös från både publik och scen från början till slut. ett kg extra TINNITUS lyckades jag och säkert en stor del till också få. när dom gått av scen "simmade" vi mot utgången, kändes inte som att man behövde röra fötterna för trycket utan vi bara flöt med strömmen, hahahaha! jag tycker synd om er som inte var där för ni MISSADE nåt fantastiskt!
video kommer...............
premiär på krögers uteservering! och lite the rock och bistro fick avsluta, men konstigt avslut på kvällen! hahahahaha. bistro´s speglar kan ställa till! :P

HOFFMAESTRO

promenad på skällby med peter

god kycklingsallad

i lördags gjordes premiärvårpromenanden på skällby i vårsolen!
hämtade lägenhetsnyckeln hos joel och sen utgång och en liten hejdåfest för honom.

i söndags åkte joel iväg till LOS ANGELES för att turnera med VAINS OF JENNA och jag tog över hans lägenhet. mamma och pappa kom in till stan, det fikades och gjordes en runda till IKEA. kvällen avslutades med att vi gick ut och åt planka på gröna stugan. MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0