ufo och söndrig tumme!

20:30 (tosdag)
haha! hittade en läskig youtubefilm igårkväll. ni som känner mig veet att ufo både faschinerar och skrämmer mig ( men tanke på vad jag sett så kan jag lova att den händelsen som hände mig för sisådär 13 år sen, den slår inga som helst ufo-videor WHATSOEVER på HELA internet. jag får tårar i ögonen varje gång jag tänker på det, så jävla hemskt var det! fan att man inte hade kameran tillgänglig. ) men iallafall. tittar då på videon och skrämmer upp mig själv som tusan då en man som påstår sig har jobbat på area 51 berättar lite om varelserna *ryser* går sen ut i köket, för att jag inte helt ska dö av vad jag sett och får se nåt utanför fönstret som rör sig och lyser som ett runt föremål. det var säkert ett flygplan men det här såg ut som en STOR stjärna och gick ganska fort och brukar inte flygplan blinka? aja.. skitsamma! jag tror iallafall att det finns någonting där ute.

idag var jag nära att döda min tumme. jag stängde på jobbet idag och hade precis larmat på då jag inser att jag glömt bort att låsa en av ytterdörrarna!!! som tur var hade jag tagit med mig nyckeln ut så jag fick springa runt hela huset som en idiot för att inte larmet skulle hinna aktivera sig ( orkade inte vänta på att larma av ) vet inte hur jag gör men någonting lyckas jag göra så jag fläcker upp hela tummen och börjar störtblöda! NICE VA! går runt med ett jävla cp-plåster nu! ÅH! ajjeee :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0