2 februari

YES onsdag it is och jag känner jag jag inte riktigt hinner med livet. oscar var med på spårlöst i TV4 i måndags och jag grät väl nästan ihjäl mig. så underbart fin resa han gjorde! igår var peter här och vi gick och letade annanas tills vi stupade i affären. varför ligger dom vid tandkrämen? :O gjorde god mat och datanördade oss! :D

jag måste bara ta och säga FÖRLÅT till alla personer jag inte hört av mig till, det är inte så att jag inte bryr mig, jag har bara tusen saker jag måste göra och hinna med. önskar att dygnet hade fler timmar... det är mycket nu...




jag börjar fundera på att flytta uppåt i sverige.
stockholm eller göteborg?

MSN funkar nu iallafall.
ses!

Kommentarer
Postat av: Fredrick

flytta inte till sthlm eller göteborg flytta till Örebro i stället:P



hihi du vet vem jag är söt

2011-02-03 @ 12:13:45
Postat av: krisse

fredde: haha! örebronx blir det nog inte, tyvärr! :)

2011-02-03 @ 17:11:09
URL: http://bikinipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0