24 februari

HOPPSAN! jag var ledig idag och lyckades sova till kl. 13:30(!!!) ^_^v seeen efter "frukost & middag" som jag tog samtidigt skuttade jag iväg till frisören. där bjöds det på kaffe och kexchoklad. hihi. mysigt.

kom hem och gjorde lite mat. sveriges värsta bilförare, lyxfällan och big brother är avklarat och nu sitter jag här. och vet ni vad? jag är ledig imorgon också! WII. ska va hundvakt åt lady i helgen.

WELL. såhär blev håret iallafall. ni ser inte så mycket men skitsamma. det är BLONT som tusan igen (precis som jag vill ha det) aaaldrig mer mörkare hår. och liite uppklippt.

sen att jag råkade missa väärldens viktigaste telefonsamtal idag var inget bra! jag satt hos frisören och kände inte igen numret. och jag svarar inte då! dessutom kunde jag inte därför jag satt i torkhuven! vafuuck! kom hem, kollade upp numret. och mycket riktigt var det så. HELVETE! nu svarar han ju inte! hoppas han lyfter luren imorgon! JAG VILL HA LÄGENHETEN!!!ett

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0