7 februari

19:30 (måndag)

HIHI vilken rolig dag det har varit. steg upp, pigg som en lärka kl. 04:00 idag på morgonen. hoppade in i duschen och åkte till jobbet 05:20, larmade upp, lyssnade av telefonen så kom första barnet 05:45. åkte till nästa jobb kl. 09:30 dags för alla hjärtans dag måleri. hihi, när vi var färdiga hade både barn och fröknar färg i både hår och på kropp! ^___^ efter middag och vila kilade jag iväg till samma ställe jag öppnade på, var ett tag sen jag jobbade där nu och det är alltid lika kul när barnen springer fram och kramar om mig och säger att dom saknat mig. hihi. kom hem 14:45 och satte igång och baka bullar. visst ser dom goda ut? någon som vill smaka? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0