lite londonbilder

här är några bilder jag nog inte lagt upp från londonresan förra året...
FLER BILDER KOMMER...

jag var LIVRÄDD hela flygresan dit. var tvungen att sitta och lusläsa samma tidning 10 ggr bara
för att sysselsätta mig med någonting.
kan tilllägga att min flygrädsla botades på flygresan hem!


fotboll på en pub någonstans i london. MYS!


dom älskade röda bussarna..


LONDON EYE!


uppe i london eye


så man vet vart man ska...
jag ljuger inte nu men vi GICK nog minst 5 mil varje dag...

det var inte mycket vi åkte buss och taxi.
..


VÄRLDENS brantaste bergochdalbana: SAW!
- den va lite rooolig. har videobevis men det besparar jag er! :P


men den slår inte hangover som stod på liseberg innan..


sen att STEALTH var ur funktion(!) när vi var där var sjukt trisst! :(
thorpe park ÄGER liseberg så HÅRT!
göteborg har bara barnkaruseller till skillnad mot london!
vi åkte allt tufft! ^___^


BIG BEN!


vårt fina hotelrum, helt snett och skevt. man kände sig konstant yr! haha
men mysigt var det!


sitter och väntar på vårt "final call" flyg till stockholm


mysigt att flyga på kvällen...



Kommentarer
Postat av: christin

hej! Min dotter isabel läser din blogg varje dag och tycker du är cool:)...jag hennes mamma älskar oxå him och ville tipsa dig att kolla in negative..deras låt still alive..kram från oss

2011-02-23 @ 17:46:34
Postat av: krisse

åh men tack snälla! ja dom känner jag till. dom är bra! här är en till som har bra musiksmak hör jag! hälsa flickan din! kramar!

2011-02-25 @ 00:40:03
URL: http://bikinipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0