30 januari

11:57 (söndag)
vilken helg! så lyckad! jag åkte in till stan efter jobbet i fredags. där det blev god mat därefter bio. love & other drugs. första gången jag dricker alkohol på bio. kan varmt rekomenderas! ;D sen blev det söderport, där jag inte vanligtvis brukar hänga men det var mys. popbandet som spelade var grejt. efter några cider där gick vi in till city, o´learys fick sig ett besök. gick förbi någon tönt som tog min mössa, då tog jag hans hatt och slängde iväg! >< ommålningen nere på the rock gjorde mig besviken. lite kladd på dom vita väggarna? ger jag inte mycket för.

lördagen spenderades mest i soffan och FILM.
the tourist, som jag såå länge velat se var okej. blev dock lite besviken. trailern ÄR bättre! men johnny depp är snygg så vafan ;D
i spit on your grave är nog en av dom vidrigaste filmerna jag sett. usch jag var tvungen att blunda vissa stunder. helt klart sevärd!

tog bussen hem idag. min favoritchafför körde! :D jag fick åka för halva priset och blev typ avsläppt vid dörren. tack för det! :D

snart Prix d´Amerique...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0