8 juli

18:59 (fredag)
idag hängde jag med jenny upp till hästarna. vi tog ut resan och vagnen på en liten skogsrunda. var tvungna att gå en ganska bra bit på vägen för att komma dit och under den tiden mötte vi ju då såklart endel bilar. vissa mer idioter än andra! alltså fattar inte folk eller bara skiter dom i att man INTE KAN köra förbi oss i 110 på en smal väg med kurvor!!! tack och lov att nu resan helt är trafiksäker men hon är ett levande djur som visst kan reagera på saker hon också och vad händer då??? JO DÅ SMÄLLER VI!!! jävla idioter, SAKTA NER för faaaan!
sen var vi duktiga och gjorde fin hästtransporten. ut med alla höbalarna och sopade och grejjade! :D nu känns det allt lite i armarna! :D

snart en vecka av min semester har gått och det har varit såå skönt med lite ledighet! en vecka till sen jobbar jag i två veckor sen är jag lite ledig igen tills jag börjar plugga! ikväll har jag inga planer alls what so ever, får se vart kvällen tar mig, några förslag? imorgon blir det lite utgång i lilla kalmar iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0